Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Niepołomice

Zaproszenie do składania ofert - ogrzewalnie 2024 r.

Utworzono dnia 19.12.2023

Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach zaprasza do składania ofert na usługi ogrzewalni w 2024 r.

Poniżej treść ogłoszenia:

Niepołomice, dnia 19 grudnia 2023 r.

MGOPS-26-6/2023

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty na zadanie o wartości nieprzekraczającej 130. 000, 00 zł,

do którego nie stosuje się ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

Miejsko –Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach,

z siedzibą: ul. Bocheńska 26; 32 – 005 Niepołomice;

NIP: 683-17-43-244, REGON: 351573586;

Poczta elektroniczna: mgops@niepolomice.eu;

Strona internetowa: www.niepolomice.naszops.pl;

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik Nr 1) na zadanie:

 „Świadczenie  usług schronienia w postaci miejsca w ogrzewalni dla osób z terenu gminy Niepołomice w 2024 r.”.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia w postaci miejsca w ogrzewalni dla  osób z terenu  gminy Niepołomice w 2024 r.;
  2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w trybie interwencyjnym, na rzecz osób skierowanych przez Zamawiającego w trybie art. 101 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 901 z późn.zm.) – zwanej dalej „ustawą o pomocy społecznej” bezpiecznego pobytu w ogrzewanych pomieszczeniach wyposażonych co najmniej w miejsca siedzące.  
  3. Usługa powinna być realizowana w lokalu znajdującym się w odległości nie większej niż 100 km od Niepołomic.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
  1. Ogrzewalnia będzie umożliwiać osobom skierowanym interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanych pomieszczeniach wyposażonych co najmniej w miejsca siedzące;
  2. Podmiot składający ofertę  zobowiązany będzie do zapewnienia osobom, o których mowa w pkt I. 1) powyżej, minimalnego standardu podstawowych usług
    i minimalnego standardu obiektów określonych w  rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896 z późn. zm.), zwanym dalej „rozporządzeniem”, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do rozporządzenia, z uwzględnieniem zapisów w art. 48 a ustawy o pomocy społecznej.
  3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, wymagających tego rodzaju pomocy. Dlatego też,  Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia, a przewidywana liczba osób korzystających z tego rodzaju pomocy to – jedna osoba w całym roku (narastająco);
  4. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 – tego dnia następnego miesiąca z wyłączeniem  miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do dnia 27 grudnia;
  5. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku/noty księgowej;
  6. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury/rachunku/noty księgowej z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia;
  7. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zamówieniu.
  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
  1. Wymagania dotyczące lokalu, w którym prowadzone będzie schronienie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:

Lokal będący miejscem schronienia musi spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne, przeciwpożarowe oraz kryteria zgodnie z załącznikiem Nr 4 do rozporządzenia;

  1. Wymagane dokumenty (w zależności od rodzaju działalności):
  1. Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu;
  2. W przypadku pozostałych podmiotów – inny dokument właściwy dla podmiotu;
  3. Pełnomocnictwo lub dokumenty uprawniające do reprezentowania Wykonawcy,
    jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, nie wynika z dokumentu rejestrowego. Do oferty należy dołączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające to upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci uwierzytelnionego odpisu;
  4. Zaświadczenie o wpisie jednostki do rejestru prowadzonego przez wojewodę;
  5. Formularz ofertowy;
  6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
  7. Klauzula RODO;
  1.  Termin i miejsce realizacji zamówienia:
  1. W sytuacji pojawienia się okoliczności uzasadniających konieczność wykonania usługi, w okresie od 01.01.2024 r. do 30.04.2024 r. ; od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.;
  2. Wykonawca związany jest ofertą od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.;
  3. Miejscem realizacji zamówienia będzie placówka oferenta;
  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1. Kryterium wyboru  ofert będzie przede wszystkim: cena - 100 %.
  2. W kryterium, o którym mowa w pkt 1 powyżej, oceniana będzie cena brutto oferty;
  3. Zamawiający wybierze ofertę, która zawierać będzie najniższą cenę za 1 dzień usługi i która dotyczyć będzie całego zakresu usług, niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Zamawiający zawrze z wybranym przez siebie Wykonawcą umowę cywilno-prawną na realizację zamówienia.;
  5. W toku badania oferty, Zamawiający może żądać udzielenia przez oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty;
  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1  do niniejszego zaproszenia drogą pocztową, osobiście lub elektronicznie (e-mail), wypełniając odpowiednie części formularza;
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, w jednym egzemplarzu, podpisaną i zaopatrzoną w pieczęć przez osobę upoważnioną
    do reprezentowania Wykonawcy;
  3. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dla zachowania formy czynności prawnej wymagana jest forma dokumentowa, o której mowa w art. 77 2 Kodeksu cywilnego. Dla ofert składanych w sposób inny niż za pośrednictwem poczty elektronicznej, wymagana jest forma pisemna pod rygorem nieważności.
  4. Oferenci zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zaproszeniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie, określając cenę netto oraz cenę brutto w PLN;
  5. Ceny podane w ofercie  muszą być wyrażone cyfrowo i słownie;
  6. Oferta musi obejmować całość zamówienia;
  1.  Miejsce i termin złożenia oferty:
    1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do 5 stycznia 2024 r. (tak warz z załącznikami), w siedzibie Zamawiającego, tj. w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Bocheńska 26, 32 - 005 Niepołomice;
  1. na dzienniku podawczym jednostki w godzinach: poniedziałek - piątek od 7.00 do 15.00;
  2. za pośrednictwem operatora pocztowego / posłańca;
  3. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mgops@niepolomice.eu;
  1. Wszystkie oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której zostanie naniesiona adnotacja: Oferta na: „Świadczenie  usług schronienia w postaci miejsca w ogrzewalni dla osób z terenu gminy Niepołomice w 2024 r.” wraz z danymi Wykonawcy;
  2. W przypadku złożenia oferty przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, adnotacje, o których mowa w pkt 2 powyżej należy zamieścić w wiadomości e – mail;
  3. Przy ocenie zachowania przez Wykonawcę terminu do składania ofert liczyć się będzie data wpływu oferty na dziennik podawczy Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, a w przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, data zarejestrowania wpływu korespondencji w systemie poczty elektronicznej Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach.
  4. Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w terminie do 7 dni roboczych licząc od ostatniego dnia terminu do składania ofert;
  5. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Ośrodka, w Biuletynie Informacji Publicznej Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, a także na tablicy ogłoszeń, w siedzibie Zamawiającego;
  6. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony także telefonicznie;
  1. Osobą uprawnioną do udzielenia informacji w niniejszej sprawie jest:  

 Grzegorz Rajski, tel.: (012) 284-87-13 (pokój 10);

  1. Informacje dodatkowe:                                                                                      
  1. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę;
  2. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo nawiązania kontaktu jedynie z wyłonionym Wykonawcą, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty;
  3. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo unieważnienia postępowania, bez wybrania jakiejkolwiek oferty;
  4. Koszt udziału w postępowaniu ponosi tylko i wyłącznie oferent, bez możliwości dochodzenia roszczeń z tego tytułu od Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Niepołomicach;                                                                                               

       Zatwierdził:

Niepołomice, dnia 19 grudnia 2023 r.
(-) Ewa Krzysica

Dyrektor Miejsko – Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Niepołomicach

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy;
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
  3. Klauzula RODO;

ZAŁĄCZNIKI:

UWAGA!

UWAGA!!! ZWROT VAT ZA GAZ. Wniosek należy złożyć do 30 września 2024 r. lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych.

UWAGA! Nowe druki do świadczeń rodzinnych obowiązujące od 1.01.2024r.

UWAGA! Dodatek osłonowy na 2024 rok - DRUK

UWAGA! Świadczenie REFUNDACJA PODATKU VAT ZA GAZ za 2023 roku - KLIKNIJ MNIE PO WIĘCEJ

ŚWIADCZENIA RODZINNE i FUNDUSZ ALIMENTACYJNY:

  1. Od 1 lipca 2023r. do 30 listopada 2023r. można będzie składać wnioski o Zasiłek Rodzinny na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.
  2. Od 1 lipca 2023 r. do 31 października 2023r. można będzie składać wnioski o Fundusz alimentacyjny na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej w oddziale MGOPS. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.
  3. Od 1 lipca 2023r. do 30 listopada 2023r. można będzie składać wnioski o Specjalny Zasiłek Opiekuńczy na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.

Ponadto przypominamy Świadczenie Wychowawcze 500+ realizuje ZUS. W okresie od 1 lutego do 31 maja 2023 roku, należało złożyć wniosek do ZUS o przedłużenie Świadczenia Wychowawczego 500+ na okres zasiłkowy, który zaczyna się od 1 czerwca 2023 roku do 31 maja 2024 roku. 

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 451

W poprzednim tygodniu: 476

W tym miesiącu: 1967

W poprzednim miesiącu: 2100

Wszystkich: 295000