Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Niepołomice

Zaproszenie do skłądania ofert - noclegownie 2024

Utworzono dnia 19.12.2023

Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach zaprasza do składania ofert na usługi noclegowni w 2024 r.

Poniżej treść ogłoszenia:

Niepołomice, dnia 19 grudnia 2023 r.

MGOPS-26-5/2023

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty na zadanie o wartości nieprzekraczającej 130. 000, 00 zł,
do którego nie stosuje się ustawy – Prawo zamówień publicznych

Nazwa i adres Zamawiającego:

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach,

z siedzibą: ul. Bocheńska 26; 32 – 005 Niepołomice;

NIP: 683-17-43-244, REGON: 351573586;

Poczta elektroniczna: mgops@niepolomice.eu;

Strona internetowa: www.niepolomice.naszops.pl;

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr 1) na zadanie:

„Świadczenie  usług schronienia w postaci miejsca w noclegowni dla osób z terenu gminy Niepołomice w 2024 r.”.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia w postaci miejsca w noclegowni dla  osób z terenu  gminy Niepołomice w 2024 r.;
  2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia schronienia osobom bezdomnym, skierowanym przez Zamawiającego w trybie art. 101 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 901 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o pomocy społecznej”, świadcząc na rzecz w/w tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, w ramach której osoba skierowana będzie miała możliwość spędzenia nocy, w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
  3. Usługa realizowana będzie w lokalu znajdującym się w odległości nie większej niż 100 km od Niepołomic.

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Noclegownia zobowiązana będzie zapewniać schronienie osobom bezdomnym, świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, która to pomoc umożliwi osobie bezdomnej spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę jej życia i zdrowia;
  2. Podmiot składający ofertę,  zobowiązany będzie do zapewnienia osobom o których mowa w pkt I.1) powyżej, minimalnego standardu podstawowych usług i minimalnego standardu obiektów określonych w  rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896 z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem”, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do rozporządzenia, z uwzględnieniem zapisów w art. 48 a ustawy o pomocy społecznej;
  3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń uzależniona będzie od rzeczywistej liczby osób, które wymagać będą tego rodzaju pomocy. Z tego powodu, Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
  4. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 – tego dnia następnego miesiąca z wyłączeniem  miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do dnia 27 grudnia;
  5. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi, w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku/noty księgowej.
  6. Podstawą rozliczenia, będzie złożenie przez Wykonawcę faktury/rachunku/noty księgowej z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia;
  7. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zamówieniu;
  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
  1. Wymagania dotyczące lokalu, w którym prowadzone będzie schronienie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:

Lokal będący miejscem schronienia musi spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne, przeciwpożarowe oraz kryteria zgodnie z załącznikiem Nr 1 do rozporządzenia;

  1. Wymagane dokumenty (w zależności od rodzaju działalności):
  1. Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu;
  2. W przypadku pozostałych podmiotów – inny dokument właściwy dla podmiotu;
  3. Pełnomocnictwo lub dokumenty uprawniające do reprezentowania Wykonawcy,
    jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, nie wynika z dokumentu rejestrowego. Do oferty należy dołączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające to upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci uwierzytelnionego odpisu;
  4. Zaświadczenie o wpisie jednostki do rejestru prowadzonego przez wojewodę;
  5. Formularz ofertowy;
  6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
  7. Klauzula RODO;
  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
  1. W sytuacji pojawienia się okoliczności uzasadniających konieczność wykonania usługi, w okresie od 01.01.2024 r. do 30.04.2024 r. ; od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.;
  2. Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.
  3. Wykonawca związany jest z ofertą od dnia jej złożenia, do dnia podpisania przez Zamawiającego umowy.
  4. Miejscem realizacji zamówienia jest placówka oferenta.
  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1. Kryterium wyboru  ofert będzie przede wszystkim: cena - 100 %.
  2. W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty.
  3. Zamawiający wybierze ofertę, która zawierać będzie najniższą cenę za 1 dzień usługi – cały zakres koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia usług.
  4. Zamawiający zawrze z wybranym przez siebie Wykonawcą umowę cywilno-prawną na realizację zamówienia.
  5. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta z oferentem, który przedłożył ofertę o najniższej cenie, z zastrzeżeniem możliwości negocjacji ceny.
  6. W toku badania oceny oferty Zamawiający może żądać udzielenia przez oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

VI. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1  do niniejszego zaproszenia drogą pocztową, osobiście lub elektronicznie (e-mail), wypełniając odpowiednie części formularza;
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, w jednym egzemplarzu, podpisaną i zaopatrzoną w pieczęć przez osobę upoważnioną
    do reprezentowania Wykonawcy;
  3. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dla zachowania formy czynności prawnej wymagana jest forma dokumentowa, o której mowa w art. 77 2 Kodeksu cywilnego. Dla ofert składanych w sposób inny niż za pośrednictwem poczty elektronicznej, wymagana jest forma pisemna pod rygorem nieważności.
  4. Oferenci zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zaproszeniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie, określając cenę netto oraz cenę brutto w PLN;
  5. Ceny podane w ofercie  muszą być wyrażone cyfrowo i słownie;
  6. Oferta musi obejmować całość zamówienia;

 VII. Miejsce i termin złożenia oferty:

  1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do 5 stycznia 2024 r. (tak warz z załącznikami), w siedzibie Zamawiającego, tj. w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Bocheńska 26, 32 - 005 Niepołomice;
  1. na dzienniku podawczym jednostki w godzinach: poniedziałek - piątek od 7.00 do 15.00;
  2. za pośrednictwem operatora pocztowego / posłańca;
  3. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mgops@niepolomice.eu;
  1. Wszystkie oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której zostanie naniesiona adnotacja: Oferta na: „Świadczenie  usług schronienia w postaci miejsca w noclegowni dla osób z terenu gminy Niepołomice w 2024 r.”, wraz z danymi Wykonawcy;
  2. W przypadku złożenia oferty przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, adnotacje, o których mowa w pkt 2 powyżej należy zamieścić w wiadomości e – mail;
  3. Przy ocenie zachowania przez Wykonawcę terminu do składania ofert liczyć się będzie data wpływu oferty na dziennik podawczy Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, a w przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, data zarejestrowania wpływu korespondencji w systemie poczty elektronicznej Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach.
  4. Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w terminie do 7 dni roboczych licząc od ostatniego dnia terminu do składania ofert;
  5. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Ośrodka, w Biuletynie Informacji Publicznej Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, a także na tablicy ogłoszeń, w siedzibie Zamawiającego;
  6. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony także telefonicznie;

VIII. Osobą uprawnioną do udzielenia informacji w niniejszej sprawie jest:    

 Grzegorz Rajski, tel.: (012) 284-87-13 (pokój 10);

IX. Informacje dodatkowe:                                                                                           

  1. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę;
  2. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo nawiązania kontaktu jedynie z wyłonionym Wykonawcą, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty;
  3. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo unieważnienia postępowania, bez wybrania jakiejkolwiek oferty;
  4. Koszt udziału w postępowaniu ponosi tylko i wyłącznie oferent, bez możliwości dochodzenia roszczeń z tego tytułu od Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach.                                                                                            

Zatwierdził:

Niepołomice, dnia 19 grudnia 2023 r.
(-) Ewa Krzysica

Dyrektor Miejsko – Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Niepołomicach

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy;
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
  3. Klauzula RODO;

ZAŁĄCZNIKI:

UWAGA!

UWAGA!!! ZWROT VAT ZA GAZ. Wniosek należy złożyć do 30 września 2024 r. lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych.

UWAGA! Nowe druki do świadczeń rodzinnych obowiązujące od 1.01.2024r.

UWAGA! Dodatek osłonowy na 2024 rok - DRUK

UWAGA! Świadczenie REFUNDACJA PODATKU VAT ZA GAZ za 2023 roku - KLIKNIJ MNIE PO WIĘCEJ

ŚWIADCZENIA RODZINNE i FUNDUSZ ALIMENTACYJNY:

  1. Od 1 lipca 2023r. do 30 listopada 2023r. można będzie składać wnioski o Zasiłek Rodzinny na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.
  2. Od 1 lipca 2023 r. do 31 października 2023r. można będzie składać wnioski o Fundusz alimentacyjny na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej w oddziale MGOPS. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.
  3. Od 1 lipca 2023r. do 30 listopada 2023r. można będzie składać wnioski o Specjalny Zasiłek Opiekuńczy na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.

Ponadto przypominamy Świadczenie Wychowawcze 500+ realizuje ZUS. W okresie od 1 lutego do 31 maja 2023 roku, należało złożyć wniosek do ZUS o przedłużenie Świadczenia Wychowawczego 500+ na okres zasiłkowy, który zaczyna się od 1 czerwca 2023 roku do 31 maja 2024 roku. 

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 433

W poprzednim tygodniu: 476

W tym miesiącu: 1949

W poprzednim miesiącu: 2100

Wszystkich: 294982